  • Data: 2003-10-15 15:13:36
    Temat: Re: [bankier.pl] Bankomaty NCR w PKO BP
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    news:bmjnts$b9r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie. Ale bankomaty to nie liscie sa caly rok w tym samym miejscu. A zima
    > rzadzej wychodze z domu i jeszcze rzadziej chodze do bankomatu.

    A ja częściej wychodzę do knajpek, w których kartą płacić nie można. :-)

    > Najblizszy bankomat (nawet 3: pko, pekao i euronet) mam kolo sklepu (a
    > wlasciwie centrum handlowego), w ktorym robie regularnie zakupy. Ale jak

    [ciach]

    Też się zastanawiałem skąd ten ciąg banków do stawiania bankomatów w
    marketach, skoro sklepiki w tychże centrach, które nie obsługują kart można
    policzyć na palacach jednej ręki...

    A i zastanawia mnie co powstrzymuje kina przed możliwością płacenia
    kartami - przecież bilety nie kosztują znowu 10 PLN, a i zwykle idzie się
    więcej niż w jedną osobę...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara