  • Data: 2004-10-19 12:16:21
    Temat: Re: bankomat mnie oszukal :(
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cl2udr$m9t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > czy jest jakas szansa reklamacji?
    > Wyciagnalem z bankomatu 1500 pln. Nieprzeliczylem - zazwyczaj to robie
    > ale tym razem bardzo sie spieszylem. Wlozylem caly pliczek banknotow
    > 100pln i wyjalem przy placeniu. No i okazalo sie ze w pliczku jest 1400
    > pln. Nie moglem zgubic ani nigdzie zapodziac. Czy takie sytuacje sie
    > zdarzaja i jak to reklamowac - mam tylko wydruk z bankomatu.
    > Bankomat euronetu - Warszawa ul. zlota

    Szkoda, że od razu nie przeliczyłeś.
    Mnie się raz zdarzyło, że przy przeliczaniu banknotów po wypłacie
    brakowało jednej setki. Sprawdziłem jeszcze raz w szczelinie, którą
    wychodzą pieniądze i banknot tam był, tylko się zawinął.
    Jeśli tak było w Twoim przypadku i jeśli bankomat nie mógł
    wciągnąć z powrotem banknotu, to wzbogacił się ktoś, kto wyciągał
    pieniądze za Tobą. Ale oczywiście nie musiało tak być i może bankomat
    po prostu się "pomylił". Tak więc najlepiej reklamować.

    Witek