  • Data: 2010-04-02 15:37:08
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 16:16:56 +0200, Mithos napisał(a):

    > Uważasz, że jeśli dostanę przelew w piątek (nawet pierwszą sesją) o
    > 13.30 (mBank) to będę po pracy leciał na złamanie karku do domu, pakował
    > w pośpiechu przesyłkę i biegiem znowu do centrum na pocztę całodobową
    > (bo zwykła pewnie już zamknięta) po to żeby wysłać komuś coś tam ? A
    > może też mam przesyłkę zapakować i chodzić z nią tydzień w oczekiwaniu
    > na wpłynięcie przelewu ?

    Wcale tak nie uważam, podaję przykład nierównego traktowania stron, skoro
    domagasz się pieniędzy zanim wyślesz to ja jako kupujący mogę domagać się
    wysyłki natychmiast po zaksięgowaniu u ciebie, bo niby czemu nie.
    Ale ty domagasz się przywilejów tylko dla siebie. Prawdopodobieństwo tego,
    że pieniądze za PzA nie zostaną ci wypłacone jest bardzo małe. Równie
    dobrze mógłbyś uzależniać wysyłkę od tego czy będzie ci się chciało ruszyć
    dupę i wyciągnąć pieniądze z bankomatu, bo przecież bank może upaść. I tak
    zwykle ty będziesz mieć pieniądze na koncie wcześniej niż ja towar.

    --
    Kojer