    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankowa bezczelność allegro
    Date: Fri, 2 Apr 2010 18:15:55 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:09:43 +0200, Mithos napisał(a):

    > Jeśli ja po otrzymaniu pieniędzy nie wyślę określonego przedmiotu to
    > poza tym, że masz możliwości dochodzenia jego wydania na drodze procesu
    > cywilnego to jeszcze grozi mi odpowiedzialność karna.

    Bo zajadów dostanę, już widzę sprawę karną o to, że nie wysłałeś mi książki
    za dychę.

    > Kupujący jeśli nie wyśle przelewu nie odpowiada karnie.

    Sprowadzenie całej sprawy do absurdu nie zmieni faktu, że sprzedający jest
    uprzywilejowany względem kupującego. Co mogę ci zrobić jak zamiast
    nastepnego dnia wyślesz mi towar po tygodniu? Nic. A dzieciak np. nie
    dostanie na urodziny wymarzonych klocków.

    --
    Kojer