  • Data: 2010-04-03 08:30:02
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko widzisz, ja na Allegro sprzedaję okazjonalnie (i za
    > przeproszeniem) mam w dupie czy kupisz u mnie czy nie, bo jak nie Ty to
    > ktoś inny. Mnie się w to całe PzA nie chciało i nadal nie chce mi się
    > bawić. Szkoda, że ktoś za mnie zdecydował i teraz nie mam wyboru. Skoro
    > kupujący chce koniecznie płacić przez PzA to musi się liczyć z tym, że
    > ja mu przedmiot wyślę dopiero wtedy kiedy PzA zapłaci mi na mój rachunek
    > bankowy.

    dokładnie tak jak piszesz, jak ktoś ma sklep i odpowiedni cash flow to
    niech sobie PzA stosuje, też sprzedaję coś tak raz na jakiś czas (zwykle
    sprzęt, którego już nie potrzebuję) i PzA mnie nie interesuje, ale jako
    kupujący wybieram tych, którzy PzA mają uruchomione

    wprowadzony przez allegro przymus nie był potrzebny, jakoś nie lubię jak
    mnie ktoś do czegoś zmusza!

    --
    pozdrawiam
    RobertS