  • Data: 2010-04-06 09:05:35
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 09:22:52 +0200, cyklista napisał(a):

    > U mnie też nie występuje z prostych względów ekonomicznych (każde za
    > pobraniem to konieczność dodatkowego ręcznego wypełnienia druków i
    > pofatygowania się z przesyłką na pocztę, a przy przedpłatach wydruki są
    > automatyczne i przesyłki poczta odbiera u mnie w firmie)
    > , jak ktoś bardzo chce to Ja mogę mu wysłać dowolna formą i firmą ale
    > jak słyszy ile to kosztuje to sam rezygnuje z takich form.

    Tak sobie was czytam i mam wrażenie, że cofneliście się do czasów
    socjalizmu, gdzie sprzedawca to był ktoś kto mógł narzucać klientowi co
    chciał a klient nie mógł nic.
    Na szczęście teraz sprzedających jest więcej i klient może wybrać. I
    wybiera tego który za tą samą cenę pozwoli mu zapłacić paroma kliknięciami
    a nie bawieniem się w ręczne przelewy. Jak stracicie trochę klientów to
    może się obudzicie.
    Co zabawniejsze, na dany moment, Allegro dało wam darmową (bo te 3 dni to
    dla normalnego sprzedawcy żaden problem, dla okazjonalnego tym bardziej)
    platformę do tego a wy psioczycie. Już widzę ten płacz jak będzie chciało
    za to pieniądze a klienci będą się tego domagać albo pójdą gdzie indziej.

    I nadal pytam czemu sobie nie pójdziecie tam, gdzie takiego przymusu nie
    ma? Czyżby jednak nadal się opłacało?

    --
    Kojer