  • Data: 2005-06-22 11:38:31
    Temat: Re: bezpieczenstwo bankowania przez internet
    Od: Kwik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur O. wrote:
    > Uzytkownik "zet" <z...@z...pl> napisal w wiadomosci

    > To ile to jest ???
    > Musisz trafic za 3ma razami, inaczej konto sie zablokuje.
    > Obserwuj nieudane logowania na swoim koncie.
    > Jesli konto sie zablokowalo gdy nie uzywales konta znaczy ze ktos probowal
    > sie logowac za ciebie.
    > W Lukasie nawet jak ktos pozna haslo ma 10 sekund bo co tyle zmienia sie
    > token.
    >
    > Jest bezpiecznie.
    > Oczywiscie na razie, bezpieczenstwo nie jest wieczne. Dlatego stare banknoty
> [...]

    dzieki za odp
    metoda z wpisywaniem hasla na wyrywki jest niezla, chyba jej uzyje. Wiem
    ze jest w miare bezpiecznie, dlatego nie obawiam sie korzystac z banku
    na nie swoim komputerze. Chce tylko to bezpieczenstwo zwiekszyc. Tokena
    w lukasie nie mam, to konto sluzy mi tylko i wylacznie do wplat
    gotowkowych, mam na nim 20 zl. A w mbanku sa przeciez hasla jednorazowe

    Kwik