  • Data: 2002-05-26 09:44:45
    Temat: Re: bezpieczenstwo kart kredytowych
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:me1veusdkrib2qe84krrff9dg13i2gsa20@4ax.com...
    > Masz jakies pisemne stanowisko bankow w sprawie tamtych reklamacji ?

    To było tak dawno temu, gdy Internet nie był tak popularny jak dziś, karty
    bankowe były w Polsce nowinką, a ja tym bardziej nie miałem tej wiedzy co
    dziś.
    Cała reklamacja sprowadzała się do wypisania jakiś świstków, które nie
    doczekały się odpowiedzi. Ustna odpowiedź pracownika banku była, że tak
    małych kwot bank nie zwraca.
    Karty (zwykłe VC) zostały zastrzeżone (a zastrzeżenie wtedy działało bodajże
    po 48 godzinach). Od tego czasu omijam zakupy internetowe kartą.

    Zresztą ta sama metodologia działania banków była tu opisywana na początku
    istnienia tej grupy dyskusyjnej.