  • Data: 2014-03-10 12:19:08
    Temat: Re: bezpłatne FIRMOWE konto mBank
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:51062130-49f0-414a-ac6c-3eaa53660d9a@googlegrou
    ps.com...
    chciałem otworzyć konto firmowe dla kilku
    nowo-utworzonych podmiotów - najbardziej
    pasowałby mi mBank ale...

    mają jakąś strasznie pokręconą TOiP
    aż się tego czytać nie chce tyle warunków

    mam pytanie do tutejszych znawców:

    czy istnieje możliwość bezpłatnego
    korzystania z firmowego konta w mBanku

    jeśli jedynymi ruchami na koncie byłyby
    wpływy przelewem z innego konta oraz
    kilka przelewów ZUS oraz podatkowych
    i nic więcej. Żadnych debetówek, itp.

    forma działalności - s.c., sp.j., sp.k.,
    fundacja.

    -------------
    Nie całkiem na temat.
    Widziałem kiedyś informację (nie zagłębiałem się), że wmawia się nam że do
    działalności gospodarczej trzeba mieć konto przeznaczone do działalności
    gospodarczej. Z tej informacji wynikało, że nie ma żadnego przepisu
    zabraniającego korzystania z dowolnego konta do prowadzenia działalności
    gospodarczej.
    Osobną sprawą są regulaminy banków - oferując jakieś konto banki mogą sobie
    zastrzegać że nie wolno z tego konta korzystać do prowadzenia działalności
    gospodarczej.
    P.G.