eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezsens podstawowej funkcjonalnosci KKRe: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
  • Data: 2008-02-24 09:05:22
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Lut, 00:49, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    >
    > > I to centrum autoryzacyjne banku wydaje polecenie
    > > zatrzymania plastiku. Ale to i tak w niczym nie pomoże sprzedawcy. :-)
    >
    > Ciekawe, czy sprzedawca ma dać jakieś pokwitowanie, gdy zabiera kartę. :)
    >
    > W razie czego powiem w banku, że sprzedawca mi karę zabrał. ;)
    > I ciekawe, czy sprzedawca potrafi jakoś uwiarygodnić słuszność swojej decyzji. :)
    > Przecież ja nie muszę znać poleceń terminalowych. :)
    >
    > No... I najważniejsze: Czy zatrzymując kartę, powinien też zatrzymać PIN... ;)
    > Chyba tak -- chyba muszę ten PIN mu podać, aby zatrzymanie było pełne. ;)
    >


    I to moze byc przyczyna, ze technicznie zatrzymanie karty moze byc
    jednoznaczne z przecieciem jej na oczach wlasciciela i oddaniem mu
    kawalkow - w ten sposob jest pewnosc, ze sprzedawca nie skorzysta
    (zelazko?) z zabranej karty, a przynajmniej, ze wlasciciel nie bedzie
    mogl go o to oskarzac.

    caly czas domniemuje wylacznie na podstawie filmow, gdzie takie sceny
    sie pojawialy.
    W Polsce to tylko gdzies ktos wspominal (chyba tutaj), ze w centrach
    handlowych gdy obsluga zglosi do banku znalezienie karty, to banki
    nakazuja zniszczenie a nie odeslanie (w przeciwienstwie do karty
    znalezionej w bankomacie).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1