  • Data: 2006-12-08 19:18:46
    Temat: Re: blokada na kk millennium - zdziwienie ???
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki to ekspert to tak wykreowal? Nie ma zadnych przeliczen, po prostu
    > na pewno stacja benzynowa robi blokade na wieksza kwote, tak zeby
    > dalo sie wylaczyc dystrybutor w odpowiednim czasie ale bys takze mogl
    > zatankowac tyle paliwa ile chciales (a nie o np. pol litra mniej).

    NESTE robi zawsze blokade na kwote jaka podasz, np. jezeli wartosc max
    tankowania wpiszesz 200zl, a zatankujesz za 50zl, to masz blokade na
    200zl - od lat tam tankuje i zawsze ta bylo

    jednak w tym przypadku wpisalem 30zl, a nalalem za 29,98zl a zablokowali
    mi 30,63zl; na pewno nie jest to przypadek, bo dzisiaj wykonalem kolejna
    transakcje (w innym miejscu) i blokada tez jest wyzsza o kilkadziesiat
    groszy od kwoty zakupu

    wiec w tym banku, po prostu TAK JEST

    pozdr.
    RobertS