-
Data: 2006-01-16 23:22:21
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Darek wrote:
>> A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację
>> odsetek jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
>>
>
> Jest łatwym pytaniem, ale tylko czy dla pracownika infolinii? Jakoś
> zawsze wolę zapytać w oddziale niż na infolini. Opinię o wszelakich
> infoliniach podałem powyżej. Zestaw pytań - zestaw odpowiedzi.
A nie dziwi cie to, że ludzie się do tego przyzwyczaili i traktują jako
normalne, choć nie powinni?
Dlatego to się nieprędko zmieni. Jakie wymagania taka obsługa.
>> I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i
>> nie wiem czemu go tak bronisz.
>
> I tak w ogóle przeczytaj moją odpowiedź na posta Darka G. Cały czas
> odnoszę sie do postrzegania organizacji poprzez kontakt z jednym
> pracownikiem.
Są szkolenia i różne formy sprawdzania pracowników czy te szkolenia
wykorzystuja w pracy. DOBRA firma dba o to, żeby pojedynczy pracownik
nie psuł opinii o firmie i nie zaprzepaszczał milionów wydawanych na
tworzenie wizerunku. Głupia firma pozwala, żeby debilny pracownik nie
wykraczający inteligencją i wiedzą poza kartkę z pytaniami i
odpowiedziami był pierszą linią kontaktu z klientem.
Tu mowa o BPH. Jakkolwiek nie pochwalam ostatnich działań banku to są
przebłyski nadziei - o ile klient da do zrozumienia, że WYMAGA. Jest
możliwe, żeby kierownik zaprosił do oddziału i poinformował, że
zlikwidowali opłatę za wydana kartę, zadbał o zwrot nieanależnie
pobranej prowizji, zadzwonił i o tym poinformował, itp. (a to tylko
srebrny sezam i nienajwyższe obroty). To jest dobre i to trzeba
pochwalić (niestety najgłupsze decyzje podejmują prezesi, bo mają w
dupie odczucia klientów - o te musi dbać kadra na dole - choć rzuca się
jej kłody pod nogi).
Trzeba WYMAGAĆ. Bierny klient, to zły klient. Ani nie zmusza banku do
podnoszenia standardów, ani nie dba tak naprawdę o swoje interesy. Nie
akceptuj mierności i nienormalności, bo je utrwalasz. Może to zabrzmi
patetycznie ale rzeczywistość wokół nas - także rzeczywistość w
instytucjach MY tworzymy. Pojedyncze "upierdliwe" jednostki potrafią
czasem sporo namieszać i zmienić na dobre. Może kiedyś sobie powiesz, że
przeczołgując panią/pana w infolinii, a potem jej/jego przełożonego albo
jeszcze kogos wyżej, poprawiłeś istotnie sposób obsługi klienta :)
Może wówczas nie będą sadzać najgłupszych i niedouczonych amatorów przy
telefonie.
--
Pozdrawiam
Leszek
Cytat roku:
"The IRS Mission
Provide America's taxpayers top quality service by helping them
understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
law with integrity and fairness to all."
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka