    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bph -historia za dany dzien
    Date: Fri, 25 Mar 2005 20:14:20 +0100

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Zmyślasz. Bank robił konserwacje, update cokolwiek. Coś się jednak pomimo
    > testów i procedur zepsuło.

    Chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle. Dokladnie to samo dotyczy niestety
    Twojego poczucia humoru.

    > Teraz bank usiłuje to naprawić przy zachowaniu dostępu do systemu i kosztem
    > przejsciowego odcięcia mniej istotnych funkcji, o czym dyskretnie ale jednak
    > informuje na stronie portalu w aktualnościach.

    Na stronie logowania zadnych komunikatow nie zauwazylem, a tam jest IMHO
    miejsce na takie komunikaty.

    > Poza tym nie zapomniaj że bank działa też w realu i większość klientów ma
    > dostęp do oddziałów czy agencji . Trzeba tylko ruszyć się sprzed monitora.

    Mam to gdzies. Gdyby to byly sporadyczne przypadki, to bym slowa nie
    powiedzial. Ale ten system jest na skraju zalamania caly czas. Prawde
    mowiac, to cud ze jeszcze w ogole cokolwiek w nim dziala.

    > Załóż sobie konto w Citi . Tam wyrafinowanie systemu sprawi że od razu
    > wejdziesz na orbitę .

    Nie dziekuje. Na orbicie jest problem z dostepem do internetu.

    Bartol