  • Data: 2004-12-31 17:23:26
    Temat: Re: bph podnioslo prowizje?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Dec 2004 23:50:33 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >U mnie to samo (+ prowizja za debet). Wydaje mi się, że to właśnie skrzynka.
    A u mnie (rach. firmowy) jest napisane:

    Konto opłat za użytkowanie skrzynki pocztowej: nieustawione

    W tym momencie funkcjonalność konta pocztowego została ograniczona.
    Prosimy o wskazanie rachunku do pobierania opłaty za użytkowanie
    skrzynki pocztowej. Po ustawieniu rachunku do pobierania opłat za
    użytkowanie skrzynki, konto pocztowe uzyska pełną funkcjonalność.

    i oplata za niepelna funkcjonalnosc nie jest jeszcze pobrana.
    A jak pobiora to bede reklamowal :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!