eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak dostepu do mBank via WAP przez najnowsze telefony z WAP 2.0 › Re: brak dostepu do mBank via WAP przez najnowsze telefony z WAP 2.0
  • Data: 2005-09-06 22:57:47
    Temat: Re: brak dostepu do mBank via WAP przez najnowsze telefony z WAP 2.0
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1116.00001246.431ddd3f@newsgate.onet.pl...
    > Cóż, ten kanał dostępu nie jest rozwijany już od kilku lat,
    > chcesz mBank w telefonie - musisz mieć tel. w Erze i zainstalować mSima

    Mnie Era nieźle załatwiła:
    Miałem mBankiEra na SIMie i nagle zachciało mi się dwóch kart z tym samym
    numerem. Zamówiłem EraTandem. I jakież było moje zdziwienie po odpaleniu
    kart - brak aplikacji STK na kartach, czyli koniec mBankówEra. Najgorsze
    było to że nikt mnie nie poinformował o tym przy zakupie, a robiłem to w
    salonie firmowym, podkreślając że używam tej usługi. Podejrzewam, że
    obsługujący nawet nie wiedział o tym że Tandem nie obsługuje aplikacji STK.

    Tak więc przestrzegam przed wygodnictwem i posiadaniem dwóch telefonów z tym
    samym numerem w Erze.

    Dawid