  • Data: 2007-11-16 21:58:58
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:r65uqri5pyv$.1snsv6zbls4lf$.dlg@40tude.net...

    > Najpierw piszesz, że lubisz iść na spacerek do banku, teraz, że to tylko
    > przy okazji. Ustal jakąś jedną wersję, bo zaczynasz się plątać.

    Wiec zadaj sobie trud i przeczytaj caly watek.

    > Przy okazji skoro twierdzisz, że daję się doić jak krówka to napisz mi ile
    > płacę miesięcznie/rocznie za usługi bankowe. Bo jak rozumiem masz jakąś
    > wiedzę na ten temat.

    No to wreszcie mnie oswiec ile placisz. Jesli nic nie placisz to podaj ten
    cudowny darmowy bank w Polsce:)) jeden, nie chce sie rozdrabiac bo tu sa
    przelewy za darmo a tam konto za darmo.
    Oczywiscie mam nadzieje, ze bedzie to bank darmowy, czyli taki gdzie po
    zalozeniu konta i zerowym saldzie nikt mnie za nic nie bedzie pozniej ciagal
    po komornikach.

    > A dlaczego mam podstawić jakieś banki a nie firmy, które bankami nie są?

    A gdzie ja napisalem o firmach?!?
    Widze, ze dalej nie rozumiesz... wiec postaram sie jak dziecku 7
    letniemu...:))
    Dobra, to majac konto w BPH mozesz za darmo korzystac z bankomatow bankow:
    BOS, Slaskiego, mBank?

    > I najlepiej postaraj się pisać w języku polskim a nie jakimś tylko go
    > przypominającym.

    znaczy co?