    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <fhd2aj$sh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fheosf$7p6$2@news.onet.pl>
    <fhf0rs$8os$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <2rE_i.41009$Eq.7128@newsfe3-gui.ntli.net> <fhf4aa$5tc$3@news.onet.pl>
    <nFE_i.6429$dN2.2394@newsfe6-gui.ntli.net>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <VAK_i.6554$dN2.5717@newsfe6-gui.ntli.net>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <360%i.5209$1x.1033@newsfe4-win.ntli.net>
    <uyuhij8okcri.13wbclvaeq03f$.dlg@40tude.net>
    <v%4%i.28102$%j2.27848@newsfe2-win.ntli.net>
    <1w11maldqgtg8$.13uqfp4i0e8mh.dlg@40tude.net>
    <Z4o%i.40704$T8.728@newsfe5-win.ntli.net>
    <r65uqri5pyv$.1snsv6zbls4lf$.dlg@40tude.net>
    <Coo%i.6767$pg.713@newsfe6-win.ntli.net>
    <fhmeep$gaj$1@news.dialog.net.pl> <fhnjac$k4e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fhnk3l$8vu$2@news.dialog.net.pl>
    <CtN%i.23916$ib1.15167@newsfe3-win.ntli.net>
    <fhp71r$aje$3@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Date: Sun, 18 Nov 2007 23:07:16 GMT

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fhp71r$aje$3@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2007-11-18 03:30, swen stwierdził, że:
    >
    > Nie. W BPH nie bulę w ogóle, w Toyocie bulę po 3 razie.

    > Możesz wybierać dowolną ilość razy, choćby i milion, natomiast w
    > przypadku Toyoty - rachunek jest darmowy (konto w sensie) w zamian za to
    > pozwolono na 3 darmowe wypłaty. Wolę mieć 3 za darmo, niż płacić od
    > pierwszej.

    Dlaczego tego od razu nie napisales? Ile by to zmniejszylo watek.

    > W UK jest wszystko za darmo? Cóż, fajny kraj.

    Wszystko - to za duzo powiedziane.
    Nie, nie wszystko, sa sprawy za ktore trzeba placic. Jednak podstawowe
    sprawy sa na swoim miejscu -to ta roznica- jak np. bankowosc. Ty dajesz im
    kase, ktora oni obracaja, to cie nic nie kosztuje. W Polsce jest to na
    glowie postawione, i nie dosc, ze bank chetnie widzi kase od ludzi to
    jeszcze ich karze za to... Nie chodzi mi o to by kogos przekonac, jak ma do
    dupy (jak mniej wiecej pisza ponizej) ale by wskazac, ze wcale tak jak w
    Polsce nie jest na swiecie. I ze wcale w Polsce (jak mowia eksperci) nie
    jest tanio i sie ludzi okrada. Im wiecej ludzi to zobaczy jaka jest
    przepasc, jak dalego Polska jest za europa w zysklych stosunkach
    miedzyludzkich czy miedzy urzedowych, tym lepiej, bo bedzie coraz wiekszy
    nacisk by to wyrownac.
    Tak, stwierdzam, ze w Polsce ludzie sa okradani i to tak sprytnie, ze nawet
    nie wyobrazaja sobie by bylo mozliwe inaczej i sa szczesliwi, ze to maja...
    To dotyczy nie tylko bankowosci.
    nastepny przyklad to dostep do szerokopasmowego internetu, tu jest dopiero
    temat do dyskusji i porownan.

    > Twojego? Odpowiedz sobie sam.

    Nie, ja kompleksow sie wyzbylem parenascie lat temu, jak wyjechalem z
    Polski:)))

    > Jeśli nie odpowiada Ci oferta Toyoty z kilkoma wypłatami za 0zł, to
    > skorzystaj z innej, która umożliwi dowolną ilość bezprowizyjnego
    > wypłacania gotówki. Proste, nieprawdaż?

    Nie proste. Bo nie ma innej mozliwosci. Juz to tyle razy bylo. bankowosc w
    Polsce jest jedna z najdrozszych na swiecie. Szlag mnie trafia jak kiegys
    czytalem na onecie wywiad z jakims prezesem prezesow bankow w Polsce ktory
    stwierdzil, ze w Polsce nie jest jeszcze najdrozej... Dlaczego idiota nie
    powiedzial, ze w UK jest ZA ADARMO?
    Czy teraz rozumiesz, dezinformacja, robienie ludziom wody w mozgach, nie
    dopowiadanie prawdy itp.
    Tym teraz cechuje sie Polska (nazywajac to po angielsku), ze w Polsce panuje
    moda na wszechobecny "fake".