  • Data: 2003-10-10 09:01:06
    Temat: Re: bzwbk albo cudowne rozmnozenie deficytu
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.) szukaj wiadomości tego autora

    Popatrzmy jak MSZ zapodaje na pl.pregierz:
    >Ba, nawet sobie zaczęli doliczać to i owo, na minusie oczywiście. W
    >przyzwoitym banku po pierwszej takiej kombinacji ktoś by się sprawą
    >zainteresował, ale nie u orłów bankowości. Dopiero jak sobie to poleżało ze
    >dwa lata, ktos postanowił koszt bajzlu przerzucić na klienta i zażądać ode
    >mnie stówy.

    Ja proponuje złożyć skarge do NBIBu czy jak to sie nazywa.
    W każdym razie nadzoru bankowości.
    Nieprzestrzeganie własnego regulaminu,
    to IMO dosyć poważne uchybienie.

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 VFR800A| Do not use my message for commercial purposes |