  • Data: 2004-02-22 23:40:31
    Temat: Re: calkiem nowa falszywa strona logowania mBanku
    Od: Krystek <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Z tego co wiem mBank juz wie i sie sprawa zajmuje. Strona bedzie
    > prawdopodobnie wisiala do poniedzialku, bo admin w weekendy nie pracuje, a
    > pod telefonem tylko przestraszony pracownik firmy.. ;)

    Już jej nie ma. Pewnie ktoś bardzo się zdenerwował i ściągnął admina z
    weekendowego wypoczynku ;-)

    > Nie wiem czy widzieliscie mail - wyglada baaardzo profesjonalnie - duzo
    > lepiej niz ten z Inteligo.

    Jak to dobrze, że maile z mBanku otrzymuję jako plain-text. ;-) Ale fakt
    faktem przydałoby im się podpisywanie maili cyfrowymi certyfikatami...

    K.

    P.S. wysłałem tego posta wcześniej ale pie^H^H^ news.tpi albo Hamster go
    zjadł... Wrrr