  • Data: 2010-06-18 20:50:44
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Po co słuchać jakichś tłumaczeń. co się Tobie wydaje.
    Skąd ja mam wiedzieć, że Ty mówisz mi to, co myślał Kaczyński i Religa
    wymyślając te kwestie.
    Nie ma podstaw.

    Dwóch szpitali nie da się wtłoczyć jak klocki lego w jeden budynek.
    To nadal byłoby to samo, tylko wymagałoby zatrudnienia nowych ludzi, żeby
    stworzyc czapkę je scalającą.

    Zresztą w projekcie nic się nie mówi o łązeniu, kłamiesz.
    Mówi się o kryterium przynalezności do sieci.
    Czyli finansowaniu przez państwo.

    To jest skazanie tych nie włączonych do sieci na zapaść.

    Tu widać doskonale wasze zakłamanie.
    Ciemny lud wszystko kupi.
    Czarne jest białe, a nawet czerwone.

    ================

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ma
    le;szpitale;musza;zniknac,232,0,201448.html

    2006-11-15 17:58

    Małe szpitale muszą zniknąć
    ...istnienie małych szpitali, o wielkości do kilkudziesięciu łóżek, jest
    nieracjonalne...ocenia się, iż w polskich warunkach minimalna wielkość
    szpitala powinna wynosić 150 łóżek" - podkreśla resort w uzasadnieniu
    projektu.
    W Polsce istnieje w sumie 781 szpitali, w tym 611 publicznych i 170
    niepublicznych (w tym przekształconych w spółki samorządowe). Jest 208
    placówek z liczbą łóżek do 150...

    ============

    Poza tym PIS też chciał prywatyzować szpitale:

    2008-05-13
    "...Religa podkreślił, że szpitali nie można przekazać samorządom, gdyż już
    do nich należą. Dodał, że poprzedni rząd nie wykluczał przekształceń
    własnościowych szpitali..."

    ==========

    Reasumując: jesteście tak samo dobrzy, jak ta cała Platforma.

    Już dawno twierdzę, że to sztuczna ściema, ten podział PO vs PIS.

    Przepływy kluczowych ludzi o tym świadczą dobitnie.
    Atrakcyjny Kazimierz (premier PIS, przejście do PO, delegatura w GS),
    Radek...

    W ten prosty sposób jedna opcja, sztucznie podzielona, ma w rękach 80%

    Frajerzy sie nabierają, że aż buczy.
    Taka jest prawda.

    I dawno mówię, że nie pójde w związku z tym na wybory parlamentarne.
    Pogugluj se.
    No way, mam to w dupie.

    Natomiast na prezydenckie idę, mam takiego focha.
    Bardziej lubie Gajowego niż jarkacza.
    I tyle.