eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichamstwo w MultibankuRe: chamstwo w Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!l
    ublin.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chamstwo w Multibanku
    Date: 23 Jul 2002 15:06:51 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 26
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <ahjjsq$94c$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1027429611 26838 192.168.240.245 (23 Jul 2002 13:06:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Jul 2002 13:06:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.244.52.142, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0; IDG.pl)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195194
    [ ukryj nagłówki ]

    > a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    > żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    > osobowych w odniesieniu do Bazy  "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    > niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    > a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    > uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    > przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    > "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    > banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    > a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    > wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    > powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    > informowania
    > o tym fakcie klientów.
    >
    >
    > Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
    występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.

    Jacek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1