eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichat z multi, rozmowa z multi, wniosek do multi...Re: chat z multi, rozmowa z multi, wniosek do multi...
  • Data: 2003-04-02 21:54:02
    Temat: Re: chat z multi, rozmowa z multi, wniosek do multi...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Laik" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:1gdqkfp06i55c.dlg@mikrosoft.kom...

    [ciach]

    > mam wrazenie, ze multi podchodzi do swojej oferty jak do wielkiego, niczym
    > nieuzasadnionego prezentu dla klientow, ktorzy powinni sie baaardzo
    > przylozyc, zeby go otrzymac. i wyglada to tak, jakby to mi powinno zalezec
    > na zakupie tego produktu.
    > mi zalezy. aczkolwiek nie do przesady.

    Generalnie być może masz rację, ale przecież kart do wyboru masz na rynku
    mnóstwo, więc zapewne bankowi nie zależy na pozyskaniu klienta za każdą
    cenę, bo zdaje sobie sprawę, że jeśli komuś wymagania nie odpowiadają, to
    bez większego problemu znajdzie inną ofertę.

    Taki np. Citi zrobił wielki problem ze zbyt niskiego wieku i w ogóle
    znajomej nie wydał karty, choć pozostałe warunki spełniała w nadmiarze. Z
    mojej perspektywy odmowa nieuzasadniona - prawdopodobnie strata klienta, bo
    za półtora roku przyzwyczajenie do innej, zbliżonej, oferty może wziąć górę.
    W dodatku nie da się przyczyny odmowy w żaden sposób przeskoczyć angażując
    czas i środki jak w Multi. A też przecież powinno im zależeć...


    Z drugiej strony, ja dostałem w Multi kartę bez przedstawiania jakichkolwiek
    papierków. Jedna wizyta w oddziale, Multipani wypełniła wniosek i gdybym
    miał zdjęcia przy sobie, to by było po sprawie (a tak jeszcze jedna wizyta -
    dobrze, że mam blisko ;]). Fakt - mam konto od 6 miesięcy ze stałymi
    wpływami, ale jak widać bank dla takich klientów maksymalnie uprościł
    procedurę.
    I narzekać nie mogę - karty były ciągu 2 tygodni, limit 3 x pensja, nie
    trzeba nadawać pinu, można wyzerować transakcje gotówkowe przez telefon
    (szkoda, że nie przez net).
    Jedyny minus, to sposób aktywowania karty dodatkowej. Mianowicie konieczny
    był bezpośredni kontakt użytkownika tej karty, a ja jako odpowiadający za
    rachunek nie mogłem tego zrobić - trochę dziwne. Ulżyło mi dziś jak się
    okazało, że limity dla karty dodatkowej mogę zmienić ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1