    From: Krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawostka newsweek karta
    Date: Sun, 15 Jun 2008 19:59:56 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    Blom1 pisze:
    > witajcie mam zapytanie - otóż podczas składania wniosku przez Internet o kartę
    > newsweek kk - nie można wybrać sposobu dostarczenia umowy - a domyślnie w
    > moich reklamowce jest to kurier - anulowałem wniosek i mam zapytanie czy może
    > podczas rozmowy z wrotnej da rade podpisać umowę w oddziale wraz z odbiorem
    > karty??
    > oraz czy oni naprawdę wymagają min 50pln dochodu??? - przecie [przy tak
    > kosmicznych wymaganiach maja ciekawe pytania np. o nieruchomości posiadane -
    > czyli jada na BIK tylko ewentualnie telefon do miejsca pracy gdzie ich
> [...]

    Bazujac na innyej ich KK (Money.pl) przy telefonie od nich mozna dogadac
    szczegoly odnosnie dostarczenia karty i miejsca podpisania umowy)
    Po zlozeniu wniosku oddzwaniaja i robia wywiad, notatki z ktorego
    przekazuja do weryfikacji.

    Z tego co pisano, limit ustalaja do max 6-o krotnosci zarobkow, tak wiec
    jesli sie poda 50 zl......