eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczyRe: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-11-03 12:29:45
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sobota, 30 października 2021 o 00:52:58 UTC+2 Imka napisał(a):
    > Dnia Thu, 28 Oct 2021 05:00:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
    >
    > >>> O, a gdzie citek ma taki licznik?
    > >> Na wyciągu, pod listą operacji, do czasu osiągnięcia progu zwalniającego
    > >> z opłaty. Ale najprawdopodobniej jest to drukowane tylko dla tych,
    > >> którzy muszą wykręcić jakiś limit wydatków, żeby uniknąć opłaty rocznej.
    > >> TZ ma citka bezpłatnego dożywotnio i żadnego sumowania na wyciągu u
    > >> niego nie ma.
    > >
    > > A, ja też taką mam i pewnie dlatego nigdy nie zauważyłem.
    > > Hmm, a jak osiągniesz próg zwalniający z opłaty rocznej to przestają to na
    kolejnych wyciągach drukować?
    > Nie przestają. Radośnie dziękują za aktywne korzystanie z karty i
    > wstawiają wartości:
    > "Jeśli suma Twoich wydatków kartą w ciągu roku wynosi X PLN, nie
    > ponosisz kosztów opłaty rocznej za kartę.
    > Do tej pory wydałeś/aś już Y PLN."

    To ładny licznik.
    We francuzie trzeba się naszukać w ST, na wyciągach nie ma, choć pustego miejsca w
    hektar (i jeszcze wysyłają na mail, choć nie prosiłem i nawet nie wiem, jak wyłączyć
    - dobrze, że w końcu zrobili rezygnację z karty w ST, już nie mogę się doczekać,
    kiedy na to kliknę, poprzednio chcieli własnoręczny podpis - choć mógł być skanowany
    i przesłany mailem).
    Jutro robię test na 20k - i wtedy licznik powinien się wyzerować lub zniknąć.

    > > citkowa KK z opłatą roczną - to musi być jakaś stara umowa (no chyba że to mc
    world elite ;)
    > Taka chyba średnio stara, od 2007. Chyba po roku czy dwóch bezpłatnych
    > (wydana w promocji, ofkorz) usiłowałam wypowiedzieć i namówili na pułap
    > zwalniający. Dość niski, bez problemu w rok uzbieram, nawet w sytuacji
    > jak teraz, gdy się obraziłam na citkową autoryzację operacji
    > internetowych (trzeba mieć smartfona a nie mam, albo przepisywać ręcznie
    > durny link z sms-a).

    A, myślałem, że masz w lepszej promocji, takiej jak ja - choć moja dopiero z 2015
    (ale już nie ma na niej "member since").
    Jako że właściwie wiele do stracenia nie masz - jak tą zamkną, to możesz wyrobić
    bezwarunkowo darmową MC moto bp (chyba że masz visę i zależy Ci na niej - ale "nie
    bój, nie bój, wyłączą ci!" przy najbliższym odnowieniu, tak jak mi) - nawet w końcu
    ostatnio dostrzegłem, co to takiego jest na tej karcie narysowane - to moja rada -
    wyklikuj zamknięcie.
    Będą negocjować - niekoniecznie mogą mieć moc na bezwarunkowe zwolnienie, ale
    spokojnie raz na pół roku można dostać stówkę w ramach moneybacku (i nie trzeba się
    specjalnie wysilać z płaceniem, moneyback jest 10% i działa przez 3 miesiące - więc
    na stówkę wystarczy wydanie 1k przez 3 miesiące).

    > W ramach rekompensaty czytam sobie opinie o CitiMobile w sklepie play.
    > Niektórzy ludzie mają w tym banku konta i pieniądze i usiłują ich używać
    > via citkowa aplikacja mobilna... włos się jeży :))

    A taki citek nic sobie z tego nie robi.
    Zaś francuz regularnie usuwa ze sklepu play moje komentarze o tym, że ich apka
    wypięła się na mój tablet bez podania przyczyny - a nawet skarbonka potrafiła w końcu
    zrobić tak, żeby można było zainstalować prosto ze sklepu (no bo choć nie można było
    to ja i tak miałem zainstalowaną i działającą - póki mi w ramach rozpatrywania
    reklamacji, że się źle w ST pokazuje, nie skasowali wszystkich "powiązań").

    > >>> I z czego zwalnianie z opłat liczy?
    > >> Ciężko mi cokolwiek stwierdzić bo ja mam operacje przeraźliwie
    > >> standardowe, zwykłe płatności w sklepach i to wszystko. Żadnych
    > >> przelewów, żadnych - z przeproszeniem - curv, revolutów i innych takich
    > >> podejrzanych wynalazków.
    > >
    > > "Z czego" to chodziło o to, z jakiej opłaty zwalnia.
    > > A nie o to, jakiego typu transakcje wlicza do licznika.
    > A. Z opłaty rocznej za posiadanie karty. A precyzyjniej
    > "OPŁ. ZA WYD. I OBSŁ. KARTY PŁAT. GŁÓWNEJ"
    >
    > Koham banki! ;->

    Heh, można policzyć, w ilu znakach musieli się zmieścić.
    Np. nazwy przystanków w DC muszą w 30 - takie "muzeum powstania warszawskiego" ma
    dokładnie 30, ale już "rondo zgrupowania AK "Radosław"" ma o jeden za dużo (pewnie
    nie dało się zrezygnować z cudzysłowów) i trzeba było wykombinować "rondo radosława".
    Koło R-4 była swojska ul. Pstrowskiego - to potem trzeba było zmieniać na
    "zgrupowania AK "kampinos"" (tyle że nie rondo, więc się zmieściło), a potem i tak
    zbudowali autostradę niczym na Embarcadero w San Francisco - i zespół został
    zlikwidowany (i nawet nie ma szans na trzęsienie ziemi, które zniszczyło tą estakadę
    w SF i znów tam jest ładnie).

    Z jednej książki do programowania pamiętam zasady robienia skrótów nazw zmiennych,
    żeby się mieściły w 8 (6? 9?) znakach ;>

    > >>> Aha, a możesz sprawdzić, kiedy naliczyli Ci opłatę w santander za odnowienie KK
    MC world - i jak się ta data ma do daty ważności starej karty?
    > >> Stara karta miała ważność do grudnia 2020, opłata z datą 1 grudnia
    > >> pojawiła się na wyciągu z 20 grudnia 2020 r - czyli wszystko odbyło się
    > >> w ostatnim miesiącu ważności karty.
    > >
    > > Dzięki, to pewnie mi naliczą 1 listopada.
    > > A pamiętasz może, kiedy aktywowałaś nową kartę?
    > A tego niestety nie pamiętam - chyba w grudniu.

    Echh, już myślałem, że nie naliczą, ale naliczyli 2 listopada.
    Nowe plastiki jeszcze nieaktywowane, więc to nie ma wpływu.
    Ciekawe, czy da się aktywować odnowioną dodatkową przed aktywacją odnowionej
    głównej...
    A z reklamacją walczą - póki co przyszedł automatyczny SMS (równo o 17:00 wysyłają,
    hmm, zdaje mi się, że kiedyś były o 16:00 - i nie pasuje to do czasu
    letniego/zimowego) "zajmujemy się twoim zgłoszeniem".

    > > SMS: "Witaj, z przykrością informujemy, że Twój wniosek o zmianę limitu
    kredytowego został rozpatrzony negatywnie. Szczegółowe informacje zostały przesłane
    na adres e-mail podany we wniosku."
    > > No to mail: "Witaj DAWID, z przykrością informujemy, że Twój wniosek nr ... z
    dnia 2021-10-28 07:44:44 o zmianę limitu kredytowego złożony w Systemie Bankowości
    Internetowej GOonline został rozpatrzony negatywnie.
    > > W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Infolinią dostępną pod numerem: +48 503
    280 079 (infolinia czynna od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku, w dni robocze,
    koszt połączenia według cennika operatora) lub napisz wiadomość e-mail:
    k...@b...pl" - dowalili szczegółów że hej ;)
    > Masochista.
    > Ja już dość dawno ograniczyłam ilość tych instytucji do trzech, a i tak
    > dwie mnie wk... denerwują. Skończy się na PRP i tyle mnie będą widzieli.

    Póki co jest to wciąż zabawne.
    Obecnie 12 instytucji (ideę jeszcze liczę, bo wciąż nie udało im się usunąć "profilu"
    - zniknie chyba dopiero razem z całą idea cloud) i 14 kart.
    Ale uwagi wymagają tylko 3 - na tyle jednak mało, że z górką kompensowane jest to
    przez zyski.

    A która to z tych 3 instytucji nie wk... denerwuje?
    Aż dziw bierze, należałoby pochwalić - chyba że nie wk... tylko dlatego, że leży
    nieużywana jako backup.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1