  • Data: 2008-11-19 18:19:29
    Temat: Re: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś tego próbował w praktyce?

    Tak, spłacam od dłuższego czasu 2 KK Citi PZ z VWBank. Zero problemów od
    początku, konsultant tylko zapytał czy spłata kwoty minimalnej czy całości.
    Wypełnione papiery odesłałem do Citi i od kolejnego miesiąca już poszło
    automatem, zawsze w wymaganym dniu, nigdy wcześniej (ale jeszcze nie było
    powyżej ? 1000). W Citi przynajmniej wiedzą, że płacić można od pn do pt.
    Zakład energetyczny, gazownia i inni często chcą spłaty w sb lub nd.

    P.S. Zawsze jak napiszę coś na plus to wkrótce spotyka mnie coś przykrego w
    tym temacie. Tfu, tfu, tfu