eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[citi] automatyczna spłata KK w shitibankuRe: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl!not-for-mail
    From: ruf10 <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
    Date: Wed, 19 Nov 2008 22:50:16 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <gg2261$6a6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gg0tee$8mn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <492429cc$0$29404$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gg1asg$1g0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4924745e$0$29447$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: axe36.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1227131905 6470 83.27.90.36 (19 Nov 2008 21:58:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Nov 2008 21:58:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (X11/20080925)
    In-Reply-To: <4924745e$0$29447$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462608
    [ ukryj nagłówki ]

    MichalL pisze:
    >> hmm, a papiery, rozumiem, składałeś w shiti?
    >
    > Procedura jest następująca:
    >
    > 1. dzwonimy do citi i prosimy o papiery do PZ
    > 2. czekamy na nie. Jeżeli w ciągu miesiąca nie dotrą, dzwonimy znów. i tak
    > do skutku.

    3 albo 4 razy zamawiałem dla 2 kart, w końcu przyszedł 1 druk, ale
    zdążyłem w tym czasie zdobyć druk w oddziale. W jednym oddziale w ogóle
    o czymś takim nie słyszeli, dopiero w drugim dostałem.

    > 3. jeżeli papiery dojdą, wypełniamy je (dwa podpisy) i wysyłamy w kopercie
    > citi do citi.

    Złożyłem w oddziale, dla pewności.

    > 4, przed terminen spłaty KK dzwonimy do citi żeby potwierdzic czy dotarło i
    > działa.

    Zadzwoniłem i potwierdzili.

    > 5. dzwonimy także do banku z którego ma iść spłata i sprawdzamy czy dotarło
    > i działa

    Zadzwoniłem i nic nie wiedzą

    > 6. jeżeli oba banki potwierdzą że jest OK, w dniu spłaty rano logujemy się
    > do banku z kasą i sprawdzamy czy zniknęła, a po południu logujemy się do
    > citi i patrzymy czy dotarła.
    > W razie problemów dzwonimy i usiłujemy wyjaśnić.

    Składałem już chyba z 5 reklamacji (2 karty), dalej nie działa.
    W każdym razie dzięki, przynajmniej wiem, że w ogóle działa, tylko mnie
    się zdarzył peszek.

    Póki co, nie martwię się terminami spłat karty (bo w końcu bank
    potwierdził ustanowienie PZ) i będę składał kolejne reklamacje. Niestety
    bank nie wysyła PZ drugi raz, po terminie spłaty i muszę czekać na
    następny termin, zanim się dowiem czy już działa.

    pozdrawiam
    Rafał Krupiński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1