eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :) › Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
  • Data: 2008-01-07 20:53:37
    Temat: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    messagenews:flt9cj$abp$3@news.dialog.net.pl...

    > [...]
    >
    > Dzis dostalem odpowiedz od redaktora z GW. Napisal, ze zbada sprawe.
    > Zobaczymy, co z tego wyniknie.

    Mnie Citi niepokoi koniecznoscia przepychania telefonicznego nowych
    odbiorcow, zlecen gdy sms na czas nie dojdzie itd. Przynajmniej mam
    taki obraz czytajac opinie.
    W KK zdefiniowalem kilku odbiorcow do mediow i to, po poniesieniu
    kosztow citiphone w fazie wstepnej, chodzi mi bezawaryjnie.
    Natomiast obawiam sie perspektywy ciaglego wydzawnianie przy pracy na
    zwyklym koncie, zwlaszcza, ze nie ma nawet demo, zeby mozna bylo
    przeanalizowac ewentualne miejsca w ktorych moze pojawic sie taka
    koniecznosc.