eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadzeRe: citi nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <477e6026$0$26622$f69f905@mamut2.aster.pl> <fllr30$mvc$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <fllr30$mvc$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: citi nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadze
    Date: Fri, 4 Jan 2008 18:56:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 28
    Message-ID: <477e6872$0$26578$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 04 Jan 2008 17:10:10 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1199466610 mamut2.aster.pl 26578 10.71.23.189:50328
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433741
    [ ukryj nagłówki ]

    "LW" <N...@o...pl> wrote in message
    news:fllr30$mvc$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie narzeka tutaj na grupie tylko na przyszlość nie idzie do
    > lichwiarskieog banku :-)

    Nie jest taki tragiczny -- korzystam z oferty prowadzenia konta za free i
    zero oplaty za przelewy. Do tego ciekawa oferta nie placenia za pierwsze 7
    dni korzystania z limitu w koncie.

    > Kiedyś zadawałem pytanie czy oferta CITI nie jest przypadkiem dla ludzi z
    > nadmiarem pieniedzy to zostałem solidnie opieprzony że się czepiam i
    > usłyszałem że to bank z najlepszą obsługa i w ogóle swietną oferta, w
    > ogóle bez porównania do banków "mc donaldów" typu mbank, lukas itp :-)

    Pol na pol. Dobrze sie rozmawia z ludzmi z citiphone i generalnie nie jest
    zle, tylko ze taka rzecz, jaka opisalem to jest cos potwornego, takie rzeczy
    nie powinny sie dziac w banku, ktory choc troche dba o swoj wizerunek.
    Najgorsze jest to, ze do nich w ogole nie docieraja zglaszane przeze mnie
    problemy. Pierwszy raz informowalem ich o tym 27.12 i od tamtej pory zero
    reakcji i tylko zdobyli sie na informacje, co mam kliknac aby zobaczyc
    przelewy. Oczywiscie ich tam nie widac.

    Skoro nie chca zalatwic sprawy bezposrednio ze mna -- chce to upublicznic,
    aby sie ktos nie nacial.

    Pozdrawiam,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1