eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti - zmiany w sposobie uwierzytelniania płatności internetowych Re: citi - zmiany w sposobie uwierzytelniania płatności internetowych
  • Data: 2023-02-01 13:45:36
    Temat: Re: citi - zmiany w sposobie uwierzytelniania płatności internetowych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 1 lutego 2023 o 12:19:25 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Nie

    > Tak, przed chwilą tj. 01.02.2023 r.
    > Pytali o kod SMS i PIN karty na 1 ekranie, z informacją że PIN jest
    > używany tymczasowo i trzeba ustawić EPIN, nie czytałem dokładnie
    > komunikatu przy płaceniu ;)
    >
    > Po transakcji przyszedł SMS:
    >
    > Citi Handlowy: Ustaw ePIN, aby potwierdzac kolejne transakcje w
    > Internecie. Zaloguj sie do Citibank Online i ustaw ePIN: Citibank
    > Online > Moj Profil > ePIN.

    O jakie cfaniaki ;>
    Wszystko, żebyś jednak ich kartą zapłacił ;>
    Ciekawe, jak długo będzie to "tymczasowo" ;>
    Gdybym wiedział to bym nie ustawiał.
    O, żonie nie ustawiłem, dobrze, nie będzie musiała kolejnego numeru zapamiętywać,
    bo ePIN citkowy jest 6-cyfrowy (ZTCP w IKA 4-cyfrowy).

    Hmm, w citku mamy po 2 karty, ale EPIN jest chyba tylko jeden...
    W IKA trudno powiedzieć, bo mam tylko jedną kartę - zresztą obecnie chyba nie da się
    mieć więcej niż jednej...