  • Data: 2002-05-11 21:49:35
    Temat: Re: citibank
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest lepiej, ale i nie jest gorzej standardy DC sa takie same na calym
    > swiecie...

    a czy te karte wydaje bezposrednio DC czy jakis bank?
    i jakie trzeba spelnic minimum zeby dostac?

    > Nie jest... jest to karta z odrovzonym terminem platnosci... Zakladajac,
    ze
    > w przypadku KK Citi splacasz zadluzenie w terminie to w przypadku DC
    moglbys
    > splacic je 2 tygodnie pozniej.

    2 tyg.? Toz to miesiac grace periodu, czyli w sumie od transakcji w 1. dniu
    cyklu 2 miesiace. Naprawde?
    Na DC jest wyzszy interchange? Jakie tam sa oplaty - przeciez nie doplacaja
    do interesu.

    > wzgledu
    > restauracje)
    >
    > Akceptowalnosc we wszystkicj POSach PolCardu.

    A inni acquierzy? Pekao SA, WBK, eCard itd.?
    Bo jesli tylko Polcard to dalej twierdze, ze tylko jako kolejna karta.

    > Ja bardzo chetnie bym jej uzywal jako prywatnej, ale niestety jeszcze nie
    > spaelniam warunkow :(. Hm, chyba zaczne szukac wiarygodnego dla DC
    > pracodawcy ;).

    j.w. jakie to warunki? bede naprawde wdzieczny za info, bo zaczyna mi sie
    podobac :))

    > Nie tylko dlatego... DC jest karta prestizowa [AFAIR w Polsce wydano ich
    ok
    > 2500]. Choc moze osoby majace male pojecie o kartach by wybraly golda ;).
    > Pakiet uslug dodatkowych do karty to cos wiecej niz tylko ubezpieczenie.

    Moze i jest prestizowa, tylko kto pozna sie na tym prestizu?
    Pani w Geancie na pewno nie, ladna Pani w sklepie wolnoclowym na lotnisku?
    Nie zrobi
    to na niej zadnego wrazenia, tak jak Gold :((
    Jedynie dla parnterow w biznesie to moze miec znaczenie, ale wowczas -
    powtarzam swoja teze -
    jest to karta sluzbowa.
    A pakiet uslug dodatkowych najczesciej jest taki, ze jest absolutnie
    nieprzydatny :((
    Pablo