  • Data: 2004-07-02 13:11:28
    Temat: Re: [citibank] hackowanie klientów citibanku /d??ugie/ [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    jureq dnia 2004-07-02 14:50 napisał(a) co następuje:

    > Jakoś nie zaważyłem aby istniejąca u wielu zachodnich operatorów
    > blokada na adresy neostrady i modemowe nauczyła czegoś tepsę.....

    O jakiej blokadzie piszesz? O tej na adresy 83.x.x.x?

    Jeśli tak, to chyba nie rozumiesz problemu: w zamierzchłych ;) czasach
    ta klasa adresów była zdefiniowana jako "zarezerwowana" i wiele
    operatorów ją blokowało (na wszelki wypadek). Jakiś czas temu została
    uwolniona i jest normalnie przydzielana różnym ISP. Lecz nie wszyscy
    zachodni operatorzy (zwłaszcza w US) przejęli się tym-blokada pozostała.

    Co gorsza, część sieci została raz skonfigurowana i od wieeelu lat nikt
    nic nie zmieniał ("żeby nie zepsuć"), czasem nie sposób jest odzyskać
    hasła chroniące dostęp do konfiguracji takich routerów! - nikt ich nie
    pamięta, a nawet nikt nie pamięta, kto konfigurował sprzęt :)

    I blokada na 83.x.x.x pozostaje...

    Polecam wątki na pl.internet.polip.

    Marek