  • Data: 2011-01-09 07:49:53
    Temat: Re: co daje nam OFE?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.01.2011 07:46), Jan Werbinski wrote:
    > Żywność też będzie tanieć realnie, bo gwałtownie wzrasta wydajność
    > produkcji. Ja na żywność wydaję coraz mniej i kupuję ją coraz wyższej
    > jakości.

    Albo się intensywnie odchudzasz, albo mieszkasz w innym kraju niż ja. Ja
    od 10 lat obserwuję rok w rok istotny wzrost cen produktów spożywczych
    (głównie podstawowych - chleb, margaryna, ser, wędlina).

    10 lat temu wędlina powyżej 10zł/kg to był już lekki luksus. Kilka lat
    później, trzeba było nieco odwagi żeby zjeść tą za 10zł/kg, granica
    "luksusu" przesunęła się do 15zł/kg.

    Dzisiaj bywa że i powyżej 20zł masz wędlinę "z psa, 3 kategorii -
    zmielone razem z budą".

    p. m.