    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co ja najlepszego narobilem - epilog
    Date: 26 Jan 2003 13:40:52 +0100

    > Wlasnie sie dowiedzialem jak to wygladalo z drugiej strony. Kobieta, ktora
    > miala mi przelac te 100 zl wypisala przelew na 100 zl. Bank przelal 10.000 i
    > zrobil jej debet na koncie i powiedzial, ze to jej problem i ma do mnie
    > zadzwonic i odkrecic sprawe.

    Dajesz się nabrać na grzeczne bajeczki. Nawet jeżeli jest to PEKAO, to mająć
    zlecenie na przelew 100zł nie może przelać 10.000zł. Oczywiście są możliwe
    pomyłki. Po interwencji, Bank natychmiast to koryguje. Mimo wszystko aż tak
    jawnego rozboju u nas nie ma. Tensor1

    PS. Gdyby to jednak była prawda, to Pani ta w każdym sądzie wygrywa
    natychmiast. Jest to zwyczajna kredzież. A jak to "reklama" do PKOSA.