    From: "seba" <s...@w...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co ja najlepszego narobilem - epilog
    Date: Mon, 27 Jan 2003 12:43:38 +0100

    > Czy Ty masz dobrze pod sufitem?

    Ej. Nieladnie.
    Kumpeli zginal debet na 2000 zl, jak sie odezwala po roku to zrobili wielkie
    oczy i powiedzieli, ze za to ze jest taka uczciwa to rozloza jej ta sume na
    ile chce rat.
    Mysle, ze przeceniamy rzekomy porzadek w bankach, zwlaszcza, ze mam tam paru
    znajomych i od niektorych opowiesci wlos sie jezy.

    > Nie mozesz zrozumiec, ze jakbys nie oddal tej kasy to by Cie kulturalnie
    > zmusili do oddania?

    Niby jak? Po jakims 4 letnim procesie, tak? Przeciez to kraj najwiekszych
    jaj.

    > Jak byla to wina banku, to w ogole nie ma o czym gadac.
    > Oni znaja odpowiedni sposoby. Wkrotce bys te pieniadze
    > w "zebach" odnosil.

    Ze co niby? dresy by naslali?
    I co to sa te odpowiednie sposoby?

    > Mialbys szanse jakby to sie klientka pomylila wypisujac
    > polecenie przelewu. Ale i tak raczej marne szanse,
    > bo przelew jest pewnie za cos.
    > Chyba, ze w tytule jest wpiasane darowizna.

    W tytule wpisane bylo: zaplata za program, a odeslac mialem kod do niego.
    Wyslalbym 100 kodow i co? Pani zaplacila, ja sie wywiazalem z umowy, moim
    zdaniem nie byloby to takie oczywiste zwlaszcza, ze wszystko odbywalo sie
    telefonicznie bez jednego podpisu.