  • Data: 2003-09-13 17:31:30
    Temat: Re: [co polecacie] mBank czy Inteligo?
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjvfmf$rga$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    > możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    > bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    ciach

    Dzięki za odpowiedź, jednak mój punkt widzenia jest taki:
    1) liczba klientów nie ma dla mnie większego znaczenia. Rozmawiając ze
    znajomymi i przeglądając niektóre posty na tej grupie mam wrażenie, że mBank
    jakby puścił hamulce w pogoni za klientami, kosztem pewnego pogorszenia
    jakości obsługi. Zresztą podobna sytuacja jest w telefonii komórkowej - Idea
    prześcignęła Plusa, ale co z tego wynika...
    2) W Inteligo też są kody jednorazowe do poszczególnych transakcji
    3) Mój numer konta też jest 26-cyfrowy (IBAN)
    4) Bardzo przemawia do mnie forma korzystania z SMS-serwisu w Inteligo.
    Infotmacja o wszelkich ruchach na koncie przychodzi automatycznie.
    5) Żeby było jasne - nie upieram się, że mBank jest gorszy, ale na moje
    potrzeby Inteligo też jest całkiem sensowne

    Pozdro. Qba