  • Data: 2009-10-06 19:54:37
    Temat: Re: co to jest funkcjonalność debetowa?
    Od: Tomek <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Ja wiem z którego bankomatu którą kartą mam wypłacać.
    OK, nie twierdzę, że nie. Jednak jest nieliczna grupa osób, które
    rozróżnia typ bankomatu i pamięta numery swoich rachunków.

    Chodzi o to, że Polbank reklamuje to jako usługę powszechną. I jak taką
    funkcjonalność dostanie jakaś babcia czy po prostu osoba nie do końca
    zorientowana to będzie biadolenie, że bank ich okradł...