  • Data: 2003-04-02 13:09:56
    Temat: Re: czek Bank of America
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wioletta Bogusz napisał:

    > Właśnie podzwoniłam po bankach i jestem przerażona....W dobie internetu,
    > faxów i jeszcze nie wiadomo czego banki potrzebują na uzgodnienia pomiędzy
    > sobą od miesiąca do dwóch. To jest straszne.

    Chyba jeszcze gorsze jest to, ze w dobie nowych technologii mozna
    jeszcze poczekac ponad godzine w kolejce w banku.

    Co do Pekao. Generalnie sa debilami. Realizowalem kilka czekow
    wystawionych przez te sama osobe na blankietach tego samego banku. Za
    kazdym razem musialem czekac miesiac na realizacje, mimo ze sciezka
    zostala przetarta i sprawdzona przy pierwszym czeku.

    Znajomy majac podobna sytuacje za drugim razem zrobil w banku dzika
    awanture, przechodzac przez rozne szczeble, az do dyrektora oddzialu.
    Kolejne czeki realizowal w 2 dni. Tez Pekao, ale inne miasto.

    Bartol