eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczeki z Google - chyba trzeba zrobić coś z bankami (szczególnie BPH)Re: czeki z Google - chyba trzeba zrobić coś z bankami (szczególnie BPH)
  • Data: 2006-01-12 19:34:39
    Temat: Re: czeki z Google - chyba trzeba zrobić coś z bankami (szczególnie BPH)
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:dq69s7$q4d$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Darek z adresu <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > BPH przyjmuje do skupu czeki money order, podróżnicze i bankierskie.
    > Ten czek Google jest chyba wystawiany przez Citi (informacja na
    > stronie http://www.adsense.eskorta.com/)
    > I chyba w tym jest problem. CZek bankierski moze być skupiony jeżeli
    > wyrazi zgodę centrala. Nie każdy pracownik musi wiedzieć ze jest to
    > czek bankierski.

    No właśnie
    I to mnie irytuje, że niektóre oddziały BPH potrafią zapytać centralę, a
    niektóre nie. Towarowa 25 - chyba dlatego nie potrafi, bo ma najbliżej.

    Na razie przesłałem prośbę o wyjaśnienie do działu PR w BPH - zwykle
    rzecznik prasowy umie najszybciej takie rzeczy wyjaśnić :)

    a skan czeku podsyłam na priva - proszę nie rozpowszechniać :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)