eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczeresniak Komar Komorowski łże, a to gorsze od uschniętego drzewka dębowego › Re: czeresniak Komar Komorowski łże, a to gorsze od uschniętego drzewka dębowego
  • Data: 2010-06-14 12:34:40
    Temat: Re: czeresniak Komar Komorowski łże, a to gorsze od uschniętego drzewka dębowego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Wicik" hv4kbp$nf6$...@n...onet.pl

    > Niech raczy zauważyć, o czym już pisałem, że robi krecią robotę - podważa mizernie
    budowany, nowy, pozytywnie nastawiony do
    > otoczenia wizerunek partii. Przebierańcy?

    Raczcie, Waszmosciowie, zauważyć, że mamy XXI wiek -- wiek Benedykta XVI,
    wiek władzy ludu i służby ,,władców''. Władza (czy to Komorowski, czy
    Kaczyński, czy inny) ma BAĆ SIĘ ludu jako swego zwierzchnika -- nie odwrotnie!!!
    (nie lud prezydenta! -- lud tu zostanie zawsze, a prezydent tak czy inaczej
    spadnie w dół -- w błoto jak Kaczyński :) lub inaczej)

    Prezydentura to służba publiczna, nie panowanie!!!!
    A mówi to autorytet moralny XXI wieku (papież obecny)
    przy okazji przelania 50 tysięcy euro na rzecz Caritas Polska. :)

    Trzeba wybrać takiego, który będzie chodził struchlały pomiędzy Polakami!!
    Nie -- nie tylko pomiędzy Polakami, ale pomiędzy wszystkimi obywatelami
    (i mieszkańcami ogólnie?) Rzeczypospolitej Polskiej!!!

    Koniec wysyłania wojska czy policji na pielęgniarki!!!
    Trzeba wybrać takiego, który w razie czego przyjmie pielęgniarki
    kawą (gdy będzie zimno) lub wodą mineralną bez gazu (gdy będzie
    gorąco) i (bez względu na pogodę) dobrym słowem oraz czystym sercem!!!!

    I kandydat musi obiecać to narodowi przed wyborami!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'