  • Data: 2012-02-07 13:10:06
    Temat: Re: - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
    Od: pawlin <p...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-07 13:33, Bogdan pisze:

    > Dzięki za podpowiedź

    na infolinii dowiedzialem sie ze konto enter bedzie bezplatne. nie da
    sie skonwertowac obecnego konta do enter. nalezy zalozyc enter po
    pierwszym marca oraz zrezygnowac z obecnego wypowiadajac umowe tak jak
    kolega wyzej opisal. niestety wypowiedzienie 30 dni wiec lapiemy sie na
    jedna oplate za prowadzenie. przez ile trzeba utrzymac saldo 10 tys zeby
    nie naliczyli oplaty?

    pawlin