eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    From: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Date: Wed, 4 Feb 2004 23:15:51 +0100

    > Co to znaczy "brzydko"? Postanowił wprowadzić opłaty. Jego bank, jego

    Tu nie chodzi o opłaty. To po prostu kiepski styl. Zapewnianie o
    bezpłatności, filozofie, tralalala,
    misja srysja, rada klientów - czy ładnie pracujemy ? A tu bęc diabełek z
    pudełka :
    MAMY TO GDZIES MUSI BYC FORSA NA WYNIKI STOP SZYBKO STOP

    okazuje sie ze to same pozory i mydlenie oczu.
    I jeszcze ten kiepski marketing o tacy tani jestesmy a ci taaaaaaacy drodzy
    zakłamane i nudne jak flaki z olejem

    .
    > politowania). Brzydko byłoby, gdyby ogłosił upadłość i wstrzymał
    > wypłaty.

    a tak, dlatego nie mówie że to zła decyzja. KIR nie jest za darmo.

    > Naprawdę? Może bym się z tobą zgodziła, gdyby nie poinformowano
    > o zmianach w ToIP z dużym wyprzedzeniem.

    co ty q wiesz o wyprzedzeniu ? Nawet miesiaca nie było. To ma być dobra
    praktyka bankowa ?
    A gdzie zmiana filozofii ?

    może przesada, ale generalnie tak to można odebrać.

    > To nie jest mamusia ani przyjaciel. Kto wierzy w hasła reklamowe, ten
    > frajer. Kto się emocjonalnie wiąże z firmą usługową, ten frajer po
    trzykroć.

    i tu widać zarówno banku jak i twoją opinię o klientach. gratulacje.
    Słyszałaś o budowaniu image marki ?

    err chyba to może być karalne jakby sie uwziąc.

    > z mBanku, trafia mnie jasny szlag.

    całe szczęście, nie będę musiał czytać tych bzdur

    Z.