    From: "Marcin" <n...@n...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?
    Date: Tue, 24 Nov 2009 20:26:52 +0100

    Witam

    Użytkownik "maruda" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hefsha$ee$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    z...@o...pl pisze:

    > Zakładam, że regulaminy przeczytałeś dokładnie. Ja czytałem pobieżnie i
    > jakoś umknął mi fakt, ze w ogóle jest możliwa transakcja bez jakiejkolwiek
    > autoryzacji. Włos się jeży!
    > Toż-to jak złodziej kieszonkowy! Przechodzisz koło niego, pieniądze
    > znikają, a Ty nawet nic o tym nie wiesz.

    Tak naprawde wszystko zalezy od tego jak bank w praktyce bedzie
    ropzatrywal reklamacje gdy zdarza sie takie zakupy. Idealnie by
    bylo, ze dzwonimy, skladamy reklamacje i od razu pieniadze
    wracaja na nasze konto. A bank niech sobie wyjasnia
    co chce, ewentualnie pozniej podesle jakies pismo
    czy formularz do wypelnienia. Znajac jednak
    podejscie do reklamacji np. w mBanku to obawiam
    sie, ze to bedzie wygladoalo inaczej.

    Sam nie zamierzam brac zadnej karty zblizeniowej
    tak dlugo jak sie da.

    Pozdrawiam,
    Marcin