  • Data: 2010-12-03 13:11:05
    Temat: Re: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 16:35, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Zastanawiam si nad przenosinami do polbanku.
    >
    > Obecnie mam:
    > EuroBank - za o ony ze wzgl du na oprocentowanie, obecnie nie powala
    > swoim 4,05%. Do tego mam tam kart kredytow , ale z racji tego e jest
    > p aska chc zmieni na bank gdzie jest wypuk a. Interfejs jest
    > tragiczny, logowanie z tokenem gsm wkur.....i ce na maksa.
    > mBank - bardzo wygodny interfejs
    > inteligo - nieu ywane
    > ING - nieu ywane
    > lokaty w OpenFinance (Noble) i GetinOnline
    >
    > My l o polbanku bo:
> [...]

    Wg mnie, zmiana EB na PB bedzie korzystna.
    Mam obydwa i moze to bedzie dla niektorych herezja, ale uwazam obsluge
    polbankowa za lepsza od tej w EB.
    Owszem, sa pewne trudnosci, ale jesli sie jest ich swiadomym, to mozna
    sobie poradzic.
    W EB drazni mnie obsluga tokena GSM, marne odswiezanie stanu kont (w
    PB od razu), czeste pomylki z pobieraniem oplaty za prowadzenie.
    W PB na poczatku jest pewien problem, zeby odpalic ten nieszczesny
    certyfikat, ale jak juz sie przejdzie na hasla sms, problem znika.
    Oczywiscie PB nalezy bardziej traktowac jako konto skarbonkowe (tak
    tez traktuje EB) - dobrze, ze masz konto w mBanku: nada sie do
    bardziej skomplikowanych spraw.
    KK w PB to tez niezla sprawa - zwlaszcza PB Era (zwrot czesci kosztow,
    przeliczniki, latwo uzyskac zwolnienie z oplaty rocznej).
    W polaczeniu z 5% na "mocnych" KK i konto zarabiaja na siebie i nie
    generuja kosztow.
    Nestety, niedlugo wejdzie oplata za konto mistrzowskie, wiec trzeba
    bedzie pomyslec o koncie pomagajacym :(
    --
    pozdr.
    ls