  • Data: 2005-02-02 09:32:30
    Temat: Re: czy u nas kiedys tak bedzie?:)
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:
    > Dziwny kraj ta nowoczesna Norwegia, w niektórych sklepach akceptowało maestro a
    visy classic nie, w innych na odwrót, a czasami jak
    > pisałem wcale, przy czynnym współudziale personelu ;-)
    > Co ciekawe spotkaliśmy w podróży Anglika, który do automatów na stacjach paliw już
    nawet nie podchodził, spędził w Norwegii tyle
    > czasu, że z góry wiedział, że żadnej karty mu nie przyjmie.
    > Raz w środku weekendu udało nam się ściągnąć telefonicznie z domu właściciela
    stacji, tłumaczył, że brak akceptacji zagranicznych
    > kart nie od niego zależy, a od 'onych' :-)
    > JaC

    DB, Reiffeisen, czy choć ING winne być tam

    > znane...

    Przy okazji:
    W małym sklepiku w Londynie akceptowali tylko karty elektroniczne...
    Dobrze jest mieć więc i taką kartę w portfelu.

    Tomek