  • Data: 2009-08-19 10:32:22
    Temat: Re: czy warto kupic...
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h6gh37$egk$1@news2.ipartners.pl...
    > cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z
    > gorki 2008
    > c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze
    >
    > kupic?

    Nie wiem o jaką spółkę pytasz, ale to nieważne, bo parametry które podałeś
    na niewiele się zdadzą (nawet ten wskaźnik CZ podany jako wartość nominalna
    bez dynamiki i porównania z branżą, choć i z tymi wartościami jego
    skuteczność jest niestety żadna).

    Nie odbieraj tego jako atak, lecz dobrą radę: jeśli nie potrafisz podjąć
    decyzji, to znaczy, że Twoje przygotowanie do gry jest za słabe i na pewno
    stracisz szybko pieniądze.

    NIe wiem jak zawód wykonujesz, ale podlicz ile Ci zajęło dojście do niego -
    ile lat/miesięcy nauki? Poświęc tyle samo czasu na przygotowanie do
    tradingu. Na początek mogę Ci polecić to:
    http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5
    Zapraszam
    Dombrek