  • Data: 2022-01-28 16:28:54
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jan 2022 15:24:34 +0100, Robert_DF wrote:

    > nie, masz to w tekście
    > przy hipo wystarczy, że nie masz negatywnej historii

    > na gotówkę 1-2 dni, na hipo setki wniosków?

    A nie odwrotnie lub choc podobnie z ta iloscia wnioskow ?

    > ciężko byłoby to ogarnąć, poza tym po co?

    > bo klient musi mieć zdolność, DTI może być za wysokie

    I jak splaci te 500zl pozostale z lodowki, to zdolnosc odzyska :-)

    > klient pisze oświadczenie i ma zamkniecie zobowiązania do decyzji

    A potem mu mowia, ze decyzji wydac nie moga, bo trzeba udokumentowac
    zmniejszenie limitu KK.

    > musiałeś, bez tego bank nie obsłuzy wniosku

    Chyba sie nie rozumiemy.

    Zgoda dla banku jest na odczyt i przetwarzanie danych ... przez Bank?

    A gdzie zgoda dla BIK na umieszczenie wczesniejszych danych?

    > kawałka bank nie sprzeda, nie ma to sensu

    Czemu nie ... ale ja o kwocie pisalem.
    Windykator za ułamek naleznosci kupuje.

    Wiec bank odzyskał część należnosci, ale stracil prawo do całosci.

    > historia w bik zostanie, a kruk wpisze do krd

    No i kiedy sie ta historia w BIK skasuje?

    J.