  • Data: 2011-07-09 18:14:19
    Temat: Re: db --> wiśnie glowśnomówiące i smrodzące
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można wypowiedzieć?

    Nie wiem, ale po co wypowiedziec?
    Wystarczy zrobic to co ja, tzn. po prostu go nie uzywac :).

    > Można więcej? Na pół grosza? :)

    Niestety 3 to max.

    > Nie ma warunku lania comiesięcznego na ROR?

    Nie.
    Jest tylko jedna oplata "za obsluge karty" (5zl),
    ktora to nie jest pobierana jesli uzyjesz karty
    raz na miesiac w jakikolwiek sposob.

    PS
    DB ma dwa minusy:
    - toporny interfejs - ok. 10 lat za mbankowym
    - maja w ofercie konta walutowe, ale bez karty