  • Data: 2011-07-09 22:13:18
    Temat: Re: db --> wiśnie glowśnomówiące i smrodzące
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Q" iva5t2$kka$...@n...task.gda.pl

    > lub w bankomacie WBK czy można gdziekolwiek?

    > Ej, no, wez...
    > Oczywiscie, ze gdziekolwiek gdzie zobaczysz znaczek VISA.

    OK. Ale poważnie myślałem, że jest jakaś zmowa pomiędzy db,
    Żabką i WBK. Na osiedlu mam Biedronkę z bankomatem Euronetu.
    Nie mam w pobliżu ani Żabki, ani WBK.

    BTW WBK -- parę dni temu bankomat WBK odmówił
    mi wypłacenia szmalu z debetówki KB.

    Mam ustawione limity -- ale to nie z tego powodu.

    -=-

    Mam tez jakiś limit przelewów z KB -- ktoś chyba mi tłumaczył,
    jak ten limit zmienić, ale zapomniałem, który to post...
    Dlatego wybierałem z bankomatów... I szukam tego postu
    bezskutecznie...

    Wybieram z bankomatu i wpłacam we wpłatomacie Multi
    na konto w mBanku -- paranoja a nawet kwadranoja...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'