  • Data: 2010-09-29 14:17:08
    Temat: Re: [/]dbNET - ile czekaliście na kuriera?
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > złożyłem wniosek o dbnet wspólny.
    > dostalem @ z podziekowaniem
    > a następnie @ z zapowiedzią
    > że kiedyś tam pojawi sie kurier.
    >
    > Dzwonię 126258000 i dowiaduję że że przesyłkę
    > doręcza DHL w ciągu... uwaga... 14 dni!
    >
    > To tylko taki asekurancki zapis regulaminowty
    > czy naprawdę aż tyle czekaliście?

    wniosek poniedziałek 27-09 tuż po północy
    kurier DHL dziś w południe

    aha: ponieważ ktoś narzekał że kurier przychodzi
    bez zapowiedzi telefonicznej, napiszę (a może
    komuś ta informacja się przysłuży) że na podany
    we wniosku internetowym adres emailowy dostałem
    dzisiaj w nocy zapowiedź że pojawi sie kurier.

    Podano datę, podano nr przesyłki. Akurat byłem
    w domu. Gdybym nie był, na podstawie przesłanej
    informacji byłbym wstanie dodzwonić sie do DHL
    i uzgodnić inny, lepszy termin doręczenia.

    Wiem, lepiej gdyby oni dzwonili. Ale ogólnie: OK

    Tuż po podpisaniu umowy, nieudana próba przelewu
    wewnętrznego na nowo otwarte rachunki. Po kilkunastu
    minutach komunikat że przelewy odrzucono bo umowa
    rachunku o numerze xxxx NIE jest JESZCZE aktywna.

    Szkoda, w końcu pieniądze mogłyby sobie poleżeć na
    koncie oszczędnościowym. Ale ogólnie: nie jest źle.