  • Data: 2009-08-31 11:25:09
    Temat: Re: dbNet - online?
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 00:17, MM <m...@p...change.hand> wrote:

    > Tak

    Bardzo ladnie mi odpowiedzieli, na zadane wczoraj zapytanie

    "Witamy.

    Według Tabeli Opłat i Prowizji dla Osób Fizycznych, z opłaty za
    korzystanie z karty Visa, wydanej do konta DB Net, zwolnieni są
    aktywni klienci, czyli tacy, którzy w danym miesiącu użytkowania konta/
    karty, wykonali kartą minimum jedną transakcję - gotówkową lub
    bezgotówkową. Oznacza to, że dokonanie wypłaty gotówki w bankomacie
    również zwalnia klienta z miesięcznej opłaty za posiadanie karty.

    Z poważaniem,
    Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"